HLAVNÁ STRÁNKA   |   PRÁCA V OKRESE BRATISLAVA   |   ŠPECIALISTA NÁBORU PRACOVNÍKOV

Špecialista náboru pracovníkov

Špecialista náboru pracovníkov

INZERUJÚCA SPOLOČNOSŤ: VANDE HOLDING s.r.o.


MIESTO PRÁCE: Bratislava - Podunajské Biskupice


TYP ÚVÄZKU: Skrátený úväzok, Dohoda, Živnosť


Mzda: od 1125 do 1300 EUR / mesiac

Základná mzda začína od 1 250 € brutto / mesiac, s možnosťou ďalšieho finančného ohodnotenia na základe skúseností, výkonnosti a plnenia cieľov.

Benefity:

Príspevok na dopravu alebo možnosť využívať služobné vozidlo na súkromné účely

Flexibilný pracovný čas a možnosť občasnej práce z domu

Zľavy na prenájom vozidiel pre zamestnancov a ich rodiny

Firemné teambuildingy a školenia zamerané na osobnostný a profesionálny rozvoj

Káva, čaj a občerstvenie na pracovisku zdarma

Pracovná náplň

Na tejto pozícii zodpovedáte za nábor zamestnancov pre digitálne platformy – vyhľadávanie kandidátov, komunikáciu, organizáciu pohovorov a podporu pri výbere vhodných uchádzačov. Zároveň zodpovedáte za asistenciu pri prenájme vozidiel, vrátane spracovania rezervácií, odovzdania a preberania áut a starostlivosti o spokojnosť zákazníkov.

Schopnosť pracovať samostatne aj ako súčasť tímu

Zodpovedný prístup k práci a orientácia na detail

Flexibilita a ochota prispôsobiť sa dynamickému prostrediu

Záujem o nové technológie a digitálne riešenia

Znalosť cudzieho jazyka (angličtina alebo nemčina) výhodou

Skúsenosti z oblasti služieb, zákazníckeho servisu alebo HR vítané

Príjemné a profesionálne vystupovanie

Ochota učiť sa a rozvíjať svoje zručnosti

Časová spoľahlivosť a schopnosť pracovať aj počas víkendov (ak potrebné)

Vzdelanie a zručnosti

Základy HR a náborových procesov – znalosť postupov pri vyhľadávaní a výbere kandidátov

Komunikačné zručnosti – schopnosť efektívne komunikovať so zákazníkmi aj uchádzačmi

Administratíva a práca s dokumentmi – znalosť práce s nájomnými zmluvami, internými formulármi a databázami

Základy práce s digitálnymi platformami – orientácia v online systémoch, rezervačných nástrojoch a CRM

Znalosť práce s MS Office alebo Google Workspace – najmä Word, Excel (alebo Dokumenty a Tabuľky)

Organizačné schopnosti – plánovanie, koordinácia prenájmov a transferov, time management

Základy zákazníckeho servisu – riešenie požiadaviek, reklamácií a budovanie spokojnosti klientov

Vodičský preukaz skupiny B – výhodou (najmä pri odovzdávaní/privážaní vozidiel)

Zamestnanecké výhody

Príspevok na dopravu alebo možnosť využívať služobné vozidlo na súkromné účely

Flexibilný pracovný čas a možnosť občasnej práce z domu

Zľavy na prenájom vozidiel pre zamestnancov a ich rodiny

Firemné teambuildingy a školenia zamerané na osobnostný a profesionálny rozvoj

Káva, čaj a občerstvenie na pracovisku zdarma

MOŽNOSŤ RÝCHLEHO NÁSTUPU AJ PRE ABSOLVENTOV ZÁLOHY TÝŽDENNE ČIASTOČNÁ PRÁCA Z DOMU JEDNOZMENNÁ PREVÁDZKA

Ako sa uchádzať o túto ponuku?

výberový proces prebieha v niekoľkých jednoduchých krokoch:

Zaslanie životopisu – Pošlite nám svoj aktuálny životopis na uvedený e-mail. Motivačný list nie je povinný, ale poteší nás.

Telefonický rozhovor – Krátky úvodný telefonát, v ktorom si overíme základné informácie a očakávania.

Osobný alebo online pohovor – Stretnutie s manažérom tímu a HR, kde sa porozprávame o vašich skúsenostiach, motivácii a našich očakávaniach.

Prípadová úloha (ak je relevantná) – Môže ísť o krátku úlohu zameranú na schopnosti v oblasti komunikácie, organizácie alebo riešenia konkrétnej situácie.

Rozhodnutie a spätná väzba – Všetkým uchádzačom poskytneme spätnú väzbu. Vybranému kandidátovi následne ponúkneme pracovnú zmluvu.


INZERUJÚCA SPOLOČNOSŤ: VANDE HOLDING s.r.o.

KONTAKTNÁ OSOBA: Denisa Wagnner

EMAIL: ttkfirm@abc@def.abcdefgmail.com

REAGOVAŤ NA PONUKU